tisdag 22 september 2015

En ny våning

Jag gör ett litet inlägg mitt i veckan för att dela min glädje över att ha fått hem ett efterlängtat inköp: en mellanvåning till mitt gamla lundbyskåp. Jag saknar fortfarande garaget till det skåpet, men förr eller senare ska jag väl hitta även det. Såhär ser det ut:



Här är planen att möblera att sovrum till vänster, samt ett vardagsrum med tidstypiska möbler från 1978 till höger. Jag har ännu inte allt jag vill ha hemma, men de här bokhyllorna ska nog få plats här. Kanske också de rosa sofforna.



Som extra tisdagsgodis erbjuds bilder på några bilder av möbelinköp som kommit de senaste dagarna: Ett härligt 70-talskök, tvättstugemöbler och en Brio-soffgrupp. Nu inväntar jag långhelg (jag har en sådan framför mig) då jag ska piffa och möblera och fixa.




Inga kommentarer: