söndag 20 februari 2011

Se oss flyga över scenen i fruktansvärda hastigheter


Jomän. Er ordningsfru har varit på teater och sett Klungans nya föreställning: Se oss flyga över scenen i fruktansvärda hastigheter.

Jag skulle kunna försöka berätta vad den handlar om, men.. nej. Det är som Ingemar Stenmark sa: He löns int förklar för dem som int begrip. Hur ska man t ex kunna förstå dramatiken bakom mötet med Katlas familj, där det visar sig att saker och ting inte alltid är som man trott? Vem kunde t ex ana att sjöhästar går runt på stadens gator och torg?


Du måste se den själv. Det är värt varenda krona.


2 kommentarer:

Sarah sa...

Åh, jag längtar till 5 mars då jag också ska se Klungan! Jag fnissar redan! Sedan tror jag att jag är lite kär i Katla, på ett ganska obehagligt vis.

Gila sa...

Ingen bor i skogen var ju UNDERBART så kan tänka mig att nya showen är fantastisk