söndag 23 januari 2011

He's got to be flirting with me!



Läser en intervju i Aftonbladet med Fredrik Reinfeldt. Jag förstår nu att hela artikeln är hans sätt att försöka komma i kontakt med mig. Små hintar genom hela artikeln gör det glasklart. Se här bara:

"Jag tycker om att kategorisera saker och få ordning på dem"

"...sen får jag väl erkänna att jag ser till att ha ordning på tvätten, och gärna kombinerar det md att lyssna på sportradion..."

Kan man tolka det här på annat sätt än att han är en regelbunden läsare av min blogg, och nu vill lära känna mig på ett lite mer personligt plan?

2 kommentarer:

Råg-Rut sa...

Absolut är det så. Tecknen talar sitt tydliga språk.

När åker du till Stockhol(m) härnäst?

ordningsfrun sa...

Kungliga huvudstaden (m)mmmm! Den ska inte besökas förrän i mars, tyvärr. Men då dyker jag upp där två gånger, å andra sidan!