lördag 29 augusti 2015

Möblering - en god start


Nu har möblerna jag köpt börjat trilla in. Det är långtifrån klart än, men en del har kommit. Jag fick t ex hem den här högen idag. Här fanns en del användbart.


Jag har bl a kompletterat köket i Lerroskåpet litegrann. Det har fått en matchande arbetsbänk och en finare spis med plattor. Jag har inte hängt upp väggskåpet än, men det kommer.



Även vardagsrummet är kompletterat med en öppen spis. Jag tror inte att rokokomöblerna ska stanna här, men just nu har de ingen bättre boplats.


Jag funderar över om jag ska behålla de vita trämöblerna i sovrummet, eller om jag ska sälja/byta bort dem och använda teakmöbler? (Inte teakmöblerna på bilden, men de ger en idé). 



Jag har också hittat den enda dockskåpsmöbel jag hade sedan tidigare: ett piano. Det passar fint i det här skåpet!


Inga kommentarer: