tisdag 13 oktober 2015

Den veckliga dockskåpsuppdateringen


Vad är nytt här? Saker på mikronivå, men inget revolutionerande. Jag har börjat titta lite mer på möbleringen på mellanvåningen i mitt 70-talsskåp. Det kanske blir nåt i den här stilen? Jag har inga gardiner, tavlor eller tak/vägglampor utplacerade än, men det här kanske ger en fingervisning.





Finmöbler i vardagsrummet, och 70-talsmys i orange i lilla sovrummet. 
Notera den stilenliga stereoanläggningen! 

Och så några nya köp för veckan: 


En fantastisk stereoanläggning!


En stor hög med Briomöbler. En nära-himlen-upplevelse när jag vann den auktionen. 


En närbild på min favorit - sideboarden. 


Några Briostolar som jag fyndade via en annan auktion. 


 Och veckans ljuvligaste: en fåtölj i gult manchestertyg. 
Ni bara måste vara lika kära i den här som jag är! :)

Inga kommentarer: