söndag 29 januari 2012

Fler Filippa


Idag fick jag äntligen hem de två muggarna från hösten som saknades för att göra min Filippa K-samling komplett. En omtänksam vän köpte dem till mig på Ittalas outlet förra helgen, och idag fick jag både årets första hembakade semla och två muggar. En utmärkt söndag, med andra ord.

De här två raringarna bor numera hemma hos mig:


Det är höst/vintermuggarna Net Trim och kompisen Ink Stripe som hittat hem till mig. Jag är nu en stolt ägare av en samling på 26 muggar, vilket jag tror är alla som getts ut.

Ett av mina nyårslöften var ju att dokumentera mina samlingar lite bättre. Det är tur att året inte är slut än.

2 kommentarer:

Gila sa...

Hur många muggar består samlingen av nu?

ordningsfrun sa...

Jag dubbelkollade idag och jodå, det är 26 just nu. Mugg 27 ska finnas i butik vecka fem, så snart har jag förhoppningsvis en till...